Wednesday, October 22, 2008

Ahh, Life (La Vita)

Settimana otto. Ecco. Non ci credo! Ho dato due esami questa settimana ed è appena mercoledì! Non è giusto, ma cosa posso fare? Non voglio fare più compiti e non voglio studiare più. *sigh* Ho fame, ho stanca e voglio di solo riposare... Anche voglio andare a casa mia. A Virginia. Manco la mia famiglia. Manco la mia mamma, mia sorella e tutti i miei cugini.

Ho voglio di parlare correntemente l'italiano, ma a volte è dificile esprimersi. Anche è tardi. Devo fare i miei compiti per la clase d'italiano e scrivere la mia relazione per ecologia... stasera.


For those of you who aren't learning Italian:

Week eight. I can't believe it! I've had two exams this week and it's only wednesday! It's not fair, but what can I do? I don't want to do anymore homework, and I don't want to study anymore. *sigh* I'm hungry, I'm tired, and I just want to rest... And I want to go home. To Virginia. I miss my family. I miss my mom, my sister, and all my cousins.

I want to speak fluent Italian, but at times it's hard to express myself. Also, it's late. I have to do my homework for Italian class and write my paper for Ecology... tonight. Grrr..

No comments: